2003 je leto, v katerem Jandek, obskurni, kultni in popolnoma neulovljivi teksaški brenkalec še ni imel nastopov v živo. No ja, vsaj tako izgleda iz tega psihološko napornega dokumentarca, ki skoraj docela temelji na kanapejskih pričevanjih vpletenih posameznikov. Možakarja ni nihče od vrstečih se imen, vse po vrsti sami uredniki glasbenih revij, radijskih postaj in kritiki, nikoli videl v živo ali se z njim pogovarjal, razen dveh: neke zmedene mlade novinarke, ki jo je srečno naključje privedlo na pivo z njim, vendar se ni uspela v pogovoru niti dotakniti njegove glasbe, ker si "on" ni pustil; drugi je bil John Trubee, ki se je z njim pogovarjal po telefonu in uspel ugotoviti podatke, ki so selekcionirani, da bi okoli Jandeka ustoličili neprebojno auro enigme - skorajda mita. Za vmes - Jandek se izgovarja [Džendek], tudi to zaradi psoebnega razloga, ki ga izveš v omenjenem telefonskem pogovoru. Corwood Industries je "one-man" založba, ki preprosto domuje v poštnem predalu v Houstonu, skrivnostni pošiljatelj, Jandek, pa oskrbuje alternativne postaje in revije s svojimi izdelki, ne da bi izdal kanec svoje identitete ali napisal na ploščo kaj več od naslova in seznama pesmi. In to je dejansko to, brez kakšnih grafičnih sladil, fotografije naslovnic izgledajo, kot bi jih posnel v dobi Hooperjevega filma Texas Chainsaw Massacre... In tako dalje. Kdor bi rad poskusil brcniti v glasbo, kot je še ni zaznalo njegovo tankočutno, v zvok sam zaljubljeno uho, naj torej išče tukaj.
No comments:
Post a Comment